Pluggat färdigt!

Hejhej :) äntligen är jag klar med att pluggande! läste klart boken ELD nu och har skrivit om de två kapitlerna nu, och så har jag påbörjan på min krönika :) den kommer vi arbeta med imorgon på lektionen så behöver inte göra allt hemma :p
 
Det var as skönt med sovmorgon imorse, alltså det är seriöst det bästa under veckan! men aja.. hade engelska prov idag också -.- hoppas på att resultatet bara blir bra ;) sen har inget speciellt hänt idag! nu hade jag tänkt att se på One Tree Hill, ååhh de är så braaaaa :DDD men vi höres!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hejsan hejsan!
jag har en fråga som jag vill att DU ska gå in på min blogg och besvara, och du kan svara på vilket inlägg som du vill, och frågan är :

Följer du mig än på blogloving?
Eftersom jag följer dig än :) Och jag är även inne och läser din blogg!

Samt så skulle det vara roligt om du var in och kolla in min blogg, för jag har just börjat träna och sådana saker, så följ coh se hur det går för mig! :)

2013-01-31 @ 15:22:32
URL: http://jenniferalmstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: